Rádi se s vámi podělíme k naše know how.
Analýza zákazníka a příprava na jednání je prvním krokem obchodního jednání. Často tento krok podceňujeme a přitom nám může ušetřit spoustu energie. V této lekci se naučíte: Vybrat si zákazníky, které má smysl kontaktovat ! Připravit věty, které vzbudí v telefonu zájem o schůzku ! Udělat si dostatečnou přípravu na jednání s novým zákazníkem !
Ukázka z videa k lekci - Příprava je klíč k úspěchu!První kontakt se zákazníkem - sjednání schůzky po telefonu. Pro motivaci obchodníka je důležité, aby neztrácel motivaci a energii zbytečným provoláváním zákazníků. Jak se dopracovat k vysoké úspěšnosti telefonování?
Ukázka z videa k lekci - "Jdu si domluvit schůzku"První osobní kontakt se zákazníkem - víme jaký první dojem vytváříme? První dojem je jen jeden - druhou šanci nedostaneme. Druhou klíčovou dovedností je využívání "icebreaku" - k tomu nám pomůže "7 zdrojů informací pro icebreak".
Ukázka videa z lekce - "Vstoupit správně do jednání je umění".
Klíčová fáze jednání se zákazníkem - zjišťování potřeb. Jaké máme dávat otázky?
Která otázka je ta správná? Lze se naučit naslouchání ?
Ukázka z lekce - "Správnými otázkami přímo k potřebám".
Naše výrobky a služby mají výborné parametry - ty ale bohužel zákazníka nezajímají. My potřebujeme prezentovat užitek, který z nich má. Jak to udělat? Naučte se prezentovat "důkazy" a správně je vizualizovat.
Ukázka z lekce - "Úspěšná prezentace - co to je?".
Zvládnutí námitek je obtížná obchodní disciplína - jenže právě ta baví úspěšné obchodníky, protože jsou kořením obchodních jednání. "4 kroky ke zvládnutí námitek" nám pomohou.
Také si zpracujeme vlastní katalog námitek a seznámíme se s technikami zvládání námitek.
Ukázka z lekce - "Námitka je prostě báječná věc!".
Jednání se vyvíjí dobře, zákazník projevuje zájem - přesto se nám nedaří ho přimět k poslednímu kroku.
Jak úspěšně zvládnout závěr obchodního jednání? Jak poznám nákupní signály?
Ukázka z lekce - "Uzavírání obchodu".