Kurzy na této stránce jsou určeny pro obchodníky a další pracovníky obchodních oddělení,  jejichž úkolem je prodávat zákazníkům.

Získáte zde inspirace, návody, cvičení či tipy pro všechny fáze obchodního jednání - od přípravy na jednání až po uzavírání obchodu.

Rádi se s vámi podělíme k naše know how.

Analýza zákazníka a příprava na jednání je prvním krokem obchodního jednání. Často tento krok podceňujeme a přitom nám může ušetřit spoustu energie. V této lekci se naučíte: Vybrat si zákazníky, které má smysl kontaktovat !  Připravit věty, které vzbudí v telefonu zájem o schůzku !  Udělat si dostatečnou přípravu na jednání s novým zákazníkem !

Ukázka z videa k lekci - Příprava je klíč k úspěchu!

První kontakt se zákazníkem - sjednání schůzky po telefonu. Pro motivaci obchodníka je důležité, aby neztrácel motivaci a energii zbytečným provoláváním zákazníků. Jak se dopracovat k vysoké úspěšnosti telefonování?

Ukázka z videa k lekci - "Jdu si domluvit schůzku"

První osobní kontakt se zákazníkem - víme jaký první dojem vytváříme? První dojem je jen jeden - druhou šanci nedostaneme.  Druhou klíčovou dovedností je využívání "icebreaku" - k tomu nám pomůže "7 zdrojů informací pro icebreak".

Ukázka videa z lekce - "Vstoupit správně do jednání je umění".


Klíčová fáze jednání se zákazníkem - zjišťování potřeb. Jaké máme dávat otázky?

Která otázka je ta správná? Lze se naučit naslouchání ?

Ukázka z lekce - "Správnými otázkami přímo k potřebám".



Naše výrobky a služby mají výborné parametry - ty ale bohužel zákazníka nezajímají. My potřebujeme prezentovat užitek, který z nich má. Jak to udělat? Naučte se prezentovat "důkazy" a správně je vizualizovat.

Ukázka z lekce - "Úspěšná prezentace - co to je?".


Zvládnutí námitek je obtížná obchodní disciplína - jenže právě ta baví úspěšné obchodníky, protože jsou kořením obchodních jednání. "4 kroky ke zvládnutí námitek" nám pomohou.

Také si zpracujeme vlastní katalog námitek a seznámíme se s technikami zvládání námitek.

Ukázka z lekce - "Námitka je prostě báječná věc!".

Jednání se vyvíjí dobře, zákazník projevuje zájem - přesto se nám nedaří ho přimět k poslednímu kroku.

Jak úspěšně zvládnout závěr obchodního jednání? Jak poznám nákupní signály?

Ukázka z lekce - "Uzavírání obchodu".